Day 12 : Tali pusat dah tanggal!!

October 19, 2012

             Hai.. tali pusat baby Faris dah tanggal dah semalam.. kira lambat gak la tanggal.. Dulu kakak Diyana dalam 8 hari kalau x silap dah tanggal dah.. adik faris ni 12hari baru tanggal.. 

             Skrg ni kena slalu tekan pusat dia supaya masuk ke dalam, kalau x, terjojol keluar pusat tu kan dah x cantik nanti..kesian la anak bujang ku tu nanti.. huhu.. encem2 tp pusat terkeluar, tak ke buruk kalau jadi cam tu nanti.. hahaha.. mintak2 dijauhkan la.. (jauh beno ibu die ni imagine kan..hahaha)

 Tali pusat Faris.. (harap maaf..quality gambar tidak memuaskan..huhu)

             okla, tu je kot apdet pasal baby Faris.. entry paling pendek.. xnak bebel byk2.. aku nak siapkan karangan untuk sambungan citer pasal bersalinkan faris ni..da..            

You Might Also Like

3 komen

  1. hai..
    saja nak share tapi jangan ikut,cerita pasal tali pusat ni,saya dengar mak cerita orang dulu-dulu simpan tali pusat ni rendam air bagi anak-anak minum..tujuannya supaya adik beradik tak bergaduh bila besar nanti..hmmm...jijik kan...tapi tak tahulah betul ke tidak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh.. betul ke? geli la pulak nak minum air tali pusat tu.. hehe.. kdg2 petua org tua dulu2 ni pelik2 kan.. kalau betul pun xnak la saye wat kat anak mcm tu.. sy lak yg rasa x lalu nanti.. hehe..

      Delete
  2. myra tak hengat anak myra bila tanggal tali pusat....tpi rasa mcm lmbt gak...huhu..

    ReplyDelete