Ibu yang gagah!!

October 03, 2012

            Hahaha.. sape la ibu yang gagah tu kan.. ayat x bleh blah betul.. citernye mcm ni.. lately ni aku rasa badan aku cam ringan jer.. biasanya bila kat opis bila nak bergerak ke mana2 bukan main slow lagi.. jalan mcm pengantin tp gaya mcm peguin.. hahaha.. boleh bayangkan tak mcmana gaya aku jalan.. sampai opismate aku yg laki2 ni suke suki jer mengutuk aku.. asal nampak aku berjalan jer, mula la nak bergosip.. hahaha.. hado aku kesah?? sukati korang la nak ckp apa.. aku tau diorg suke nak usik2 aku.. sbb aku nampak comel kan mcm peguin.. hehehe (sedap kan hati sendiri..)



           Berbalik pada tajuk asal.. so, 2,3 hari ni aku rasa ringan jer badan.. jalan pun laju jer rasanye.. padahal xdela laju mana, still dlm group kura2 jalan lagi.. tp xdela lambat sgt.. nape ye? aku pun pelik.. blk keje pun xdela rasa penat sgt mcm dulu.. xdela  melepek jer.. mlm2 boleh kemas2 umah lagi.. tp pape pun aku tetap bersyukur sgt, Allah nak permudahkan kerja aku di saat2 dah nak bersalin ni..

            Aku pun citer la kat opismate aku yg pompuan2 ni.. aku rasa pelik sbb lately ni aku rasa gagah jer.. bile aku ckp perkataan "gagah" tu je, diorang boleh bantai gelak kat aku.. kahkahkah.. sabo jer la.. lawak ke bila aku ckp mcm tu? bila aku pk2 balik, aah la, mcm x sesuai jer bile sebut "gagah" tu kan.. mcm ape jer.. tp nak wat cam ne, tu jer perkataan yg aku rasakan sesuai untuk bgtau diorg mcmana aku rasa kuat dan bertenaga jer 2, 3 hari ni.. hehe..

         Tu jer citer aku arini.. AKU LAH SI IBU YG GAGAH.. hehe.. bye..

Nota kaki ~ Semoga Allah berikan kesihatan yg berpanjangan dan dipermudahkan segala urusanku.. amin..

You Might Also Like

2 komen

  1. Sy siap blh blari2 lg masa nak jwb hp.haha..sdgkn dah tlebih ari ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..tula, kdg2 perkara2 cam tu terjadi secara spontan jer kan.. emm, ada penah terbaca yg kalo dah dekat2 bersalin ni kite rasa bertenaga semacam.. ntah betul ntah idak ler.. kalau betul, bagus la kan..hehe

      Delete