Main deko-deko bilik kakak


               Entry ringkas arini, juz nak share gambar kakak main deko-deko bilik dia.. kebetulan semalam beli pampers adik dapat free gift sticker ni.. so, balik umah jer hubby terus ajak si kakak main tampal2 sticker dekat dinding bilik dia.. 
 
 Kena paksa amik gambo ngan ibu.. tu yg xnak tgk camera.. haha..

 Ni la hasilnyer.. nampak cantik jer.. tapiii....

 Baru tampal dia dah nak bukak balik.. geram betul aku tau..

Peace no war.. hihi..

ok..tu jer..
bye..
wassalam..
Main deko-deko bilik kakak Main deko-deko bilik kakak Reviewed by Dilah on November 26, 2012 Rating: 5

2 comments:

  1. hihihihi...

    comel. best ada anak pmpuan ni..
    harap bersalin kali ini nanti dapat baby girl pulak :)

    ReplyDelete
  2. best memang best.. dah la tgh banyaak cakap skrg ni.. x larat nak menjawab soklan dia yg byk sgt tu..hihi.. kak pija dah scan ke? mmg dapat girl ke? pape pun gud luck.. semoga ibu & baby selamat..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.