Mr Hubby

Serupa ker Mr Hubby vs Sergio?

November 05, 2012 Ibu Dilah 2 Comments

         Aku teringat perbualan ngan mak cik yg mengurut aku time awal2 pantang aritu.. sambil dia mengurut tu kitorg tgk TV cerita ulangan Marimar.. tetiba dia tanye kat aku..

Cik NaB : Ada sesape ckp x yang rupa abg awak (en. suami la tu) tu sama cam Sergio ni?

Aku : Emm.. xde pulak..

Sambil tgk rupa si Sergio tu kat tv, aku duk bayangkan rupa en hubby ku.. emm.. sama ker?

Aku : Sama ke cik?

Cik Nab : Adala.. sama sikit.. cuba tgk betul2.. cuma abg awak tu kurus.. kalau muka dia berisi sikit mesti sama..

Aku : OOo.. iye ke? ni xleh bagitau dia ni.. nanti mula la dia perasan kang.. huhu.. lagipun diorg x   tengok la citer Marimar ni.. kan time keje..

Kembang jap idung aku.. cakap je la makcik nak puji laki aku tu ensem.. malu2 pulak nak puji ye.. hahaha.. wife dia pulak yg lebih2 ni..

Kiri mr hubby.. kanan mr sergio..

Sama ke rupa diorg ni? hehe.. korang nilai la sendiri..

You Might Also Like

2 comments:

  1. hehehe suka tgk marimar sbb sergio encem. haha

    follow ur blog. ^_^

    ReplyDelete
  2. thanks..emm..time berpantang ni sempat gak tgk citer marimar tu.. sergio ensem & marimar tu pun cantik sgt kan..

    ReplyDelete