WW07 # Aku rindu, sayang kamu..

February 13, 2013


 Rindu sama budak yg makin bijak ni.. aksi2 yg wat org geram bila tgk dia.. ada jer akal dia.. bak kata ayah dia "kakak ni bukan lagi bijak tapi bijaksana.." hahahaha..

 Budak kecik yg menghiburkan hati semua org dengan kepetahan dia berkata2.. x padan dengan umur yg baru 2thn 3bln, tp cakap dah mcm org besar.. kadang2 tak tercapai akal ku budak seusia ni boleh cakap mcm tu sekali..

Kakak main lego.. pastu sibuk suh ibu amik gambau lego dia.. pastu suh amik gambau adik ngan lego pulak..


Rindu sama si kecil bambam ni jugak.. dia pun makin bijak.. asyik nak senyum ketawa jer.. mulut bunyi x berenti.. hehehe

You Might Also Like

0 komen