Faris dah boleh duduk!!


Short enrty sebelum balik kerja arini.. saje nak share perkembangan adik faris yg terbaru yang ibu teruja.. huhu..


Yeah!! Adik faris dah boleh duduk sendiri.. tanpa dipegang.. walaupun hanya sekejap saje dalam 1 minit gitu, tapi ni satu perkembangan yg baik.. tak sabar nak tengok adik kuat duduk.. mesti comel sgt kan..


Tengah kusyuk tengok tv.. tak lama lepas tu adik tergolek.. hihi.. lom kuat sangat pun duduknye tu.. tp at least dah boleh dilepaskan kejap..

Ibu syok dan teruja sgt!!

Ok.. nak balik dah..
tata..
^__^
Faris dah boleh duduk!! Faris dah boleh duduk!! Reviewed by Dilah on April 22, 2013 Rating: 5

1 comment:

  1. Salam Ibu!
    Terima kasih sudi singgah blog mama...
    Salam Kenal..

    ibu mane tak teruja kan tgk anak dah leh duduk, tu perkembangan yg menakjubkan.. sonok kan.. dah sampai tahap itu... turn my twin lak InsyaAllah..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.