Cerita ibu,

My last day at HID..

April 05, 2013 Ibu Dilah 0 Comments


Salam jumaat semua..
Hari ni merupakan hari terakhir aku di tempat kerja aku skrg ni.. lepas ni aku x kan datang ke sini lagi.. xkan lalu jalan2 yg sama lagi untuk minggu depan.. sedih.. sob..sob..

Cettt!! gaya mcm nak benti keje jer..
padahal cuma company yg transfer ke tempat baru.. hahaha..
ini semua poyooo... poyooo..
hahaha..

Kat opis semua org sibuk kemas2 barang.. punggah meja, angkat kerusi.. opis tunggang langgang.. bersepah2.. riuh rendah cam org wat kenduri kawen lak.. jom..jom.. rewang jom..hahaha.. bos dah xde kan.. boleh ler korg kecoh2 kan.. cuba bos ada.. sunyi sepi.. eraser jatuh pun leh dengar kan.. hahaha..

Petang ni aku akan ke tempat baru.. kilang baru yg sgt besar dan cantik.. nampak exclusif gitu.. kilang 1st dekat tempat perindustrian yg baru.. betul2 dekat ngan JPO.. akan datang ada Aeon (Jaya Jusco) pulak.. still under construction lagi.. tempat ni memang tengah naik skrg ni..

Okla.. tu je entri pendek untuk harini..
nak sambung kemas lagi..
korang nak tolong??
hikhikhikkk..
^__^

You Might Also Like

0 comments: