Cerita ibu,

Anak korang penah wat cam ni tak??

June 14, 2013 Ibu Dilah 0 Comments


Salam Jumaat semua.. penghulu segala hari.. semoga diberi keberkatan kepada kite semua hari ni.. Jom tengok gelagat anak bujang sorang ni..


Wah!!! Ko tengok tu.. bukan main santai lagi dak faris ni duk kat baby chair.. relax betul dye ye.. tak takut jatuh langsung ko.. hurmm.. budak kecik, mana la dye tau kan.. mak nye jer yg takut dye tergolek.. maklum ler.. duduk pun x bape nak kuat lagi..  boleh pulak dye duk menyenget2 kan.. kang terselit kat celah kusi tu camner??

Dah tu kaki siap angkat2 lagi.. sabo jer la.. penuh kusi tu bila dye dok cam tu.. paling tak tahan tengok muka dye yg slamber jer kan.. alahai anak, geram tul ibu tengok adik ni tau..

Hurmm.. anak korang penah dok camni tak??

You Might Also Like

0 comments: