Aktiviti bersama family,

Ohhh..anak bujang ayah!!

June 27, 2013 Ibu Dilah 0 Comments


Anak bujang aku sekarang ni bukan main manja lagi.. walaupun dah pandai berdikari, dah pandai main2 sendiri tapi tetap nak ibu ayah dia ada duk lepak sekali ngan dia.. tp time kite lepak ngan dia, dia pulak gi jelajah satu rumah..

Aiiyakkk!! ini budak memang notti sgt tau.. bila ibunye nak gi wat keje kat dapur, cepat jer dia kejo.. pastu siap merengek2 minta kite angkat dia.. sabo jer la.. aduiii..acaner maknye nak wat kijo kan??

Kalo ayah pegang dia pun kadang2 dia xmo jugak.. nanges2.. tapi cuba ayah letak dia kat leher.. suke ko.. tu memang tempat fav dia.. terus senyap.. agaknye dia suke duk tinggi2 sebab nampak semua tempat.. lagi2 ayah nye tu mmg dah tinggi kan.. lagi ler dia suke.. hahaha..


Tapi faris bukan takat suke duk kat leher ayah jer tau.. lagi dia suke sbb dapat geget telinga ayah.. hahaha.. nasib la ayah oiii.. tadah jer la telinga tu bagi anak geget.. haha.. cian ayah..

Tambahan pulak skrg ni faris tgh nak tumbuh gigi belah atas pulak.. tu yg gatal jer gusi tu.. asyik cari benda jer nak digeget.. hahaha.. dapat geget tinge ayah pun dah cukup best ye adik.. dapat asah gigi tu.. hehehe..

Sampai berbekas ko tinge ayah kena geget.. nampak bekas love bite adik tu.. cian ayah... merah-merah tinge ayah.. huhu.. nasib la ayah yg kena kan.. kalo ibu nye yg kena dah menjerit2 dah.. haha..  ayah jerit slow2 jer.. control macho ler tu.. hahaha

Ibu nye dah biasa dah kena geget cam tu.. tak heran dah.. tiap ari jadi mangsa adik faris tau.. tak terkira dah bekas nya.. hahaha..

P/s : ayah cakap hanya anak2 ayah dan anak2 buah jer yg buleh duduk dekat bahu ayah.. kelazzz kan..

You Might Also Like

0 comments: