Cerita ibu,

Adik Faris tumbuh gigi atas pulak!!

July 03, 2013 Ibu Dilah 0 Comments


Lebih kurang 2 minggu lepas tabiat menggigit adik datang balik. rupa2nya adik nak tumbuh gigi lagi.. kali ni gigi atas pulak.. 2 batang jugak.. patut ler asyik ibu nye ni asyik kena baham jer ngan adik.. hahaha.. gusi gatal rupanya nak kuar gigi yer..

Sekarang adik dah ada 4 batang gigi, 2 atas 2 bawah.. memang mantap ler kalo kena geget ngan adik.. ibu nyer lagi la.. meraung bila dia mengeget time bf.. sakit sgt ok!! meleleh air mata mak ni tau.. dulu time baru tumbuh 2 btg yg bawah tu jer pun dah sakit, ni kan pulak cukup lengkap atas bawah.. memang menjerit2 ler mak nyer ni..

Kadang2 rasa nak majuk jer ngan si kecit ni bila dia geget cik N ibu.. huawaaa.. sakit tau adik.. tapi geram betul bila kite marah dia bole tersengeh2 jer tengok kite.. lagi mau tayang gigi yg 4 btg tu kan.. geram betul ibu tau.. nasib baik la senyuman adik ni menikam kalbu.. x jadi ibu nak marah tau.. sujuk ati ibu.. hihi


Tengok tu.. dah besar dah pun gigi atas tu.. jauh beza saiz gigi bawah ngan gigi atas.. yg pasti gigi type mcm ibu dia.. si gigi rabbit.. hihi.. asben slalu cakap "gigi adik ngan kakak sama mcm gigi ibu.." hahaha.. anak beranaks gigi rabbit.. ayah jer tak kan.. gigi ayah cantik.. cantik tersusun jer.. jeles tau.. hihi..


Gigi rabbit.. harap2 lepas gigi rabbit ni dah besar sikit adik kurangkan la habbit geget time menyusu.. kalo tak menanges ibu.. dengan habit dia yg suke 'tek' sambil menonggeng skrg ni.. mcm2 gaya nye.. sabo jer la..

ok.. short entry arini..
miss kat this lil boy..
^__^

You Might Also Like

0 comments: