Adik buli kakak pulak!!

August 30, 2013
Salam Jumaat.. Wah.. seronok kan.. tiap2 ari duk up entry pasal anak2.. mana tak nya, macam2 gelagat anak2 yg tengah nak membesar ni.....
Adik buli kakak pulak!! Adik buli kakak pulak!! Reviewed by Dilah on August 30, 2013 Rating: 5

Baju adik jadi baju bear!!

August 29, 2013
Assalamualaikum.. Hah.. cer teka ape pulak citer kakak imani arini?? Apa lagi perangai dia kali ni? Hurmm.. kali ni dia menggayakan ...
Baju adik jadi baju bear!! Baju adik jadi baju bear!! Reviewed by Dilah on August 29, 2013 Rating: 5

WW20 # Rezeki adik faris arini

August 28, 2013
 Alhamdulillah.. rezeki adik faris utk 1st session pagi tadi.. dah lama x merasa macam ni sejak2 susu merudum sebelum puasa ritu.. ...
WW20 # Rezeki adik faris arini WW20 # Rezeki adik faris arini Reviewed by Dilah on August 28, 2013 Rating: 5
Macam-macam ragam la kakak imani ni.. Macam-macam ragam la kakak imani ni.. Reviewed by Dilah on August 27, 2013 Rating: 5
Beraya ke rumah babysitter kakak Imani dan kawan lama ibu Beraya ke rumah babysitter kakak Imani dan kawan lama ibu Reviewed by Dilah on August 26, 2013 Rating: 5

Donat oh donut!!

August 23, 2013
Salam Jumaat semua.. Sejak kakak imani dan adik faris demam bulan lepas, ibu perasan yg selera diorg berkurangan.. kadang2 minum '...
Donat oh donut!! Donat oh donut!! Reviewed by Dilah on August 23, 2013 Rating: 5

Tukar Babysitter lagi!!

August 22, 2013
Assalamualaikum semua.. Hari ni ari ke 4 anak2 di rumah babysitter baru.. kecian adik faris, dalam 8 bulan dah 4 kali tukar babysitter...
Tukar Babysitter lagi!! Tukar Babysitter lagi!! Reviewed by Dilah on August 22, 2013 Rating: 5
Seronoknya budak-budak beraya.. Seronoknya budak-budak beraya.. Reviewed by Dilah on August 21, 2013 Rating: 5

Demam.. baik.. demam.. baik..

August 19, 2013
Assalamualaikum semua.. Raya tahun ni adalah raya yg paling sedih sekali.. sudah la hp hilang di malam raya, gambar raya pun xde.. pas...
Demam.. baik.. demam.. baik.. Demam.. baik.. demam.. baik.. Reviewed by Dilah on August 19, 2013 Rating: 5

Tragedi malam raya!!

August 14, 2013
Assalamualaikum semua.. Selamat hari raya & maaf zahir dan batin kepada semua readers.. Wah!! raya sakan korang ye.. dah start kej...
Tragedi malam raya!! Tragedi malam raya!! Reviewed by Dilah on August 14, 2013 Rating: 5

Selamat Hari Raya!!

August 05, 2013
Selamat tengahari semua.. Arini merupakan hari terakhir bekerja.. esok dah start cuti raya!! Hurayyy!! Haha.. jangan ler nak ber'hu...
Selamat Hari Raya!! Selamat Hari Raya!! Reviewed by Dilah on August 05, 2013 Rating: 5

Adik faris demam

August 01, 2013
Assalamualaikum semua.. Selamat datang bulan Ogos..cepat betul masa berlalu kan.. skrg dah masuk bulan ke 8.. bulan ramadhan pun dah nak...
Adik faris demam Adik faris demam Reviewed by Dilah on August 01, 2013 Rating: 5
Powered by Blogger.