Aktiviti bersama family,

Macam-macam ragam la kakak imani ni..

August 27, 2013 Ibu Dilah 0 Comments


Assalamualaikum semua...

Malam tadi kitorg pegi Jusco Taman U lagi.. haha.. jusco tu macam dah jadi taman permainan kakak lak.. pantang jer lalu tepi jusco tu, cepaat jer dia tunjuk2 kat jusco.. tp semalam boleh pulak dia cakap kat ayah dia cam ni..
"Kite lalu sini jer kan ayah.."

Hahaha.. padahal mesti dalam hati dia dah suke bila kete ayah dah belok masuk ke jusco tu.. cover ler tu kononnya.. drama queen betul la kakak ni.. hahaha.. kalo korg nak tau, jusco taman U kat skudai ni kecik jer.. xdela macam jusco tebrau city or jusco bukit indah yg besar sgt tu.. tu sebab kitorg suka pegi sini, x yah penat2 nak berjalan.. setakat nak beli barang2 biasa or cuci mata bole la ke sini.. lagi pun dekat sangat ngan rumah kitorg..

Kalau kitorg gi sini pun pakaian kitorg sempoi jer.. x yah nak semat2 bagai.. haha.. org2 datang sini pakai suar pendek ngan selipar jepun pun ada tau.. tp kitorg xdela sampai cam tu skali..

Tapi semalam gaya kakak paling ohsemmm.. macam org nak gi bersukan gaya nya.. siap pakai stokin belang2.. baju pun sempoi jer, pakai baju biasa2 jer.. tapi paling x tahan dia siap nak bawak beg skola dia.. haha.. gaya mcm org nak gi skola pun ada gak.. tp kakak ni lom skola lagi..


Tengok tu..siap beg bagai.. kepohci jer gaya nyer.. hihi..
nak tau ape ada dalam beg tu??
hurmmm.. dalam tu ada menan dia sikit..
ada pampers kakak dan adik faris..
dan ada biskut..

Tapi satu jer yg wat aku geram kat budak kecik ni, dia susah nak ikat rambut..  tp kalo angin dia ok, dia sendiri yg minta kita ikatkan.. mcm malam tadi, dia minta ikatkan rambut, tp ntah bila ntah dia dah buka ikatan tu.. huhhh.. geram tul aku..

Dah la rambut depan tu dah panjang sampai nak masuk mata.. nak potong asyik x sempat jer.. nak pakai2 sepit jangan harap ler, asyik dibukak jer.. ni ler, budak ni memang susah nak digayakan kat kepala dia sejak kecik lagi mmg cam tu.. agaknya sbb dari kecik aku x biasakan kot.. tu yg dia rimas bila ada benda kat kepala..

 
Satu lagi peveret kakak adalah pakai stokin.. memang dia suka sgt pakai stokin.. tp kadang2 aku kena syorokkan jugak stokin dia tu.. sebab kalo dia terjumpa jer mula la dia nak pakai.. pastu mula la sebelah ke timur sebelah ke barat.. tu yg geram tu, hilang sebelah la nanti..

Ni pun dia pakai sebab semalam dia ternampak stokin ni.. dia cakap nak pakai.. aku bagi jer la.. lagipun stokin ni cantik sgt.. belang2 kan.. pastu cam sesuai lak pakai ngan kasut hello kitty dia tu.. oh ye.. ni la kasut raya kakak imani.. dia yg pilih sendiri tau..

eh ko nak tau x?? gambar kaki ngan kasut dia ni, dia yg request sendiri nak amik gambo tau.. dah pandai nak amik2 gambar sendiri skrg ni.. hahaha.. penuh gambar yg ntah apa2 dia amik dalam hp tu.. sabo jer la..


Gambar budak encem ni mesti la ada jugek kan.. haha..
sejuk jer hati bila tengok muka adik ni..
suci jer rupa dia kan.. hehe..
comel lak dia pakai baju tu..
baju murah jer pun..
T-shirt rm5, baju bebek tu pun rm5..
murah giler kan.. cantik lak tu..

okla.. tu la citer pasal anak-anak aku.. ala.. aku bukan nya ada citer lain pun.. budak 2 org ni jer la jiwa raga aku akan slalu aku citer kan.. seronok bila citer pasal anak2 kan.. lagi pun leh wat kenangan bila diorg besar nanti..

ok..
bye..
^____^

You Might Also Like

0 comments: