Lagi aksi 'smackdown' adik dan kakak

September 03, 2013


Assalamualaikum..

Sekarang ni adik faris dah mula menunjukkan sifat kelelakian dia yg sebenar..
Hahaha.. [ayat x tahan kan..]
Apa yg dia buat skrg ni ekk??
Skrg ni adik semakin lasak dan ganaz..
dah pandai main 'smackdown'2 ngan kakak..
hahaha..

Kakak pun suke bila adik 'smackdown' dia..
Tergelak2 & menjerit dua beradik tu nanti..
Seronok sgt tengok diorg  dah pandai main sama2..
Lagi2 kakak la sbb dah ada geng nak main skrg ni..
Sebelum ni main sorg jer..


Sweet sgt kan..
Rasa comel jer tengok dua beradik ni main sama2..
Actually ada citer disebalik adik smackdown kakak ni..
Target adik sebenarnya nak menggeget kakak..
Tapi bila kakak gerak2 x dapat la adik geget..
Pastu kakak lak rasa geli bila adik wat camtu..
Tu yg tergelak2 sampai menjerit2..
Bila adik tengok kakak camtu,
dia lagi la suke..
So, dia akan wat lagi.. dan lagi..
Dan tergelak2 la diorg sama2..
Ibu ayah yg tengok pun sama gelakkan kakak & adik..
hihihi..


Selain tu kakak pun dah pandai angkat adik..
tapi memang kena peratikan la..
Bahaya jugak..
Yang adik pulak suke bila kakak angkat dia..
Kakak apa lagi, lagi la suke bila tengok adik gelak2 bila dia angkat..
Rasa hepi sgt tengok keadaan diorg mcm ni..


Anak-anak buli ayah pulak..
Dua-dua nak dekat ayah..
Anak manja ayah la kata kan..
Kakak tu kadang2 jeles jugak bila ayah layan adik jer..
Dan.. dan.. dia nak ayah dukung dia jugak bila nampak ayah dukung adik..
Hahaha..
Macam2 la ragam anak2 ni kan..
Tapi tu la yg menyeronokkan kan..

Bila tengok anak2 bermain depan mata..
tergelak2 bersama..
Rasa hepi sgt..
Rasa terhibur dengan gelagat mereka ni..
Hilang segala masalah dan rasa penat..

Mereka permata hati ku..
Mereka la penghibur ku..
Mereka la nyawa ku..
Mereka la kesayangan ku..

Oh.. anak2ku..

You Might Also Like

0 komen