Adik Faris Demam

December 05, 2013


Assalamualaikum

Semalam adik faris demam..
so ibu dilah terpaksa la EL..
tp alhamdulillah.. adik xdela meragam sangat..
cuma dia x boleh ditinggal jer..
nangessss..


Muka kelat2 bila bangun2 jer ibu amik gambar..
silau ar ibu...


Dah la skrg ni musim hujan..
pagi2 pun sejuk jer..
bila ibu nak bangun jer adik nanges..
sudahnya sampai tengahari jugak ibu layan dia golek2 kat katil..
best wooo..
berpelukan sampai golek2 dgn si kenit tu..
pastu dapat cium dia banyak2...
wangi bau syurga..
memang heaven ko...
walaupun ibu xleh wat keje tp ibu suke..
hahaha...




Tawa dalam tangisan..
tangisan air mata ada..
air lior ada..
air hingus pun ada..
hahaha..




Tengahari tu ibu dilah mandikan adik..
lepas kurang la panas sikit..
adik still aktif tp x boleh ditinggal..
asal tinggal jer nanges..
hah.. tengok tu nanges beriya2 tau sampai kuar air mata..
pastu ibu dilah datang baru reda sikit..
bila amik gambar terus tersengih2..

haii la anak.. awak ni memang comel sangat tau..


Lepas2 tu adik x leh nak tido lagi..
walaupun tengok dah ngantuk sgt tapi tetap xnak tido..
Ngempeng jer kejenya..
nak ibu berkepit ajer tau..

Last2 try masukkan dalam buai baru nak tido..
kononnya la tido ye..
bila ibu amik gambar muka terus berkerut2..
sah x tido lagi..
terus kuar buai...
hai.. macam2 la anak..
last2 lepas magrib baru tido..

Malam tadi suhu badan adik naik lagi..
tp paling tinggi pun 38.6 degree..
kalo lebih 39 deg mmg dah bawak gi klinik dah..

Alhamdulillah.. pagi ni suhu dia dah turun..
harap2 adik terus sihat la arini..
cian tengok anak2 ni bila sakit kan..

Semoga adik cepat sembuh ye sayang.... 

You Might Also Like

4 komen

  1. Demam nk pndai apa2 kot nih..
    Semoga cpt sembuh ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq sis.. tu la tunggu je la apa akai baru dia lepas ni.. hihi

      Delete
  2. Faris demam ye sayang....segera sembuh ye...selalunya anak2 kalu demam lepas tuh baik ada perkembangan terbaru yg dia hendak tonjolkan...mcm bercakap ke, bermain baru ke...dan yg terbaik ialah dia sudah boleh bina sistem pertahanan badan yg kuat selepas baik demam...always positif ye ibu...faris comelllll

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu umi qi.. nak tambah akal baru la ni.. kalo pandai cakap pun bagus gak.. skrg ni dia kalo nak pape ckp na..na..na.. sambil tunjuk2 jer.. hihi.. comel

      Delete