Aktiviti bersama family,

Tido Lewat Bangun Awal..

December 20, 2013 Ibu Dilah 0 Comments


ASSALAMUALAIKUM

Salam jumaat semua.. kejap jer dah ari jumaat..
syoknye esok cuti...
hehehe

Arini anak2 bangun awal..
kalo adik tu mmg biasa la...
time ibu ayah tgh bersiap2 gi keje dia dah bangun..
tp arini adik kul 6.15 dah bangun..
kakak pulak kul 6.45am..

Apsal diorg bangun awal lak arini???
diorg mimpi apa malam tadi sampai pagi ni bangun awal..
dah la malam tadi tido dekat kul 1 pagi..
ni lom kul 7pagi dah bangun..
ceria lak tu.. xde nanges2...

Hurmmm.. pelik.. pelik...
dah tu siap request nak ibu yg hantar gi umah babysitter..
tak nak ayah wan hantar..
adohaiii.. boleh pulak kakak request2 kan..


Nak bagi senyap siap time ibu bersiap,
bagi makanan sorg satu..
pastu bukak tv citer katun..
abis 1 bungkus roti share 2 org..
hahaha..

Pastu time hantar gi umah babysitter pun x meragam arini..
kakak la paling seronok sbb skrg dia dah ramai kawan..
pastu bbsitter lak pasang khemah depan umah untuk budak2 main..
tu yg dia seronok tu sampai xnak balik..
boleh pulak dia cakap nak tido umah 'ummi'
nak main khemah besar ngan kakak aisyah..
kakak aisyah tu anak babysiter (panggil ummi)..


Xpela.. janji anak2 gembira duduk ngan babysitter..
yg penting diorg paham..
time ibu ayah work kakak dan adik duduk rumah ummi..
ibu ayah cuti baru duduk umah dan boleh gi jejalan..
Alhamdulillah.. anak2 hepi ngan bbsitter skrg..


You Might Also Like

0 comments: