WW26 # Adik Faris Dah Pandai Merajuk

December 11, 2013


Assalamualaikum

Nak tau x, skrg ni adik faris dah pandai merajuk tau..
semalam lupa nak masukkan dlm list perkembangan adik..
Bila teringat tu yg tulis ni..
nampaknya skrg adik dah pandai nak tunjukkan emosi dia..

Bila dia nak sesuatu tp x dapat..
dia akan duduk dan hentak2 kaki..
tapi bukan ler hentak sgt, lebih kpd cam gosok2 kaki..
ehhh.. paham x apa yg ibu dilah cakap ni??
alaa.. mesti korang paham kan..
[kalau x paham pun wat2 paham.. hahaha]

Lepas tu dia akan nanges..
minta perhatian kitee le tu..
hmmm.. pandai adik ye..

kalo x kena gaya dia hempaskan badan dia..
tp jarang sgt la...

Tapiiii kannnnnnnnn..
kalo dia tgh merajuk dan nanges..
then tetiba ibu amik gambar dia..
otomatik dia boleh senyum tau..
hahhh.. kelasss x??

tu yg kadang2 nampak muka tersengih bukan main..
tp ada air mata...
acaner tu??
tu yg jadi tawa dalam tangisan..






Suka berlenggeng skrg ni..
bila malam mesti kena bukakan baju dia kejap..
pastu time nak tukar pampers before tido tu jiruskan kejap..
hahhh.. baru segar dan x melekit badan..
maklum ler.. tgh aktif sgt skrg ni kan..
hehehe

okla, ni je entry yg x berapa nak wordless arini..
till then..
bye..

You Might Also Like

0 komen