Faris Zakwan 1thn 4mths

February 07, 2014

ASSALAMUALAIKUM

Alhamdulillah.. arini adik faris genap 1thn 4bulan..
Cepat nye hai rasa adik ni membesar..
kejap jer dah setahun lebih..
dah boleh lari..
dah pandai bermain ngan kakak..
dah pandai tiru gaya org..
dah pandai macam2..

paling tak tahan..
adik dah pandai mengamok kalo x dapat apa yg dia nak..
dah pandai hempas badan bila x dapat..
dah pandai rampas barang kakak..
dah pandai tarik rambut kakak kuat..
dah pandai macam2..


kalo naik kete pulak..
pantang driver kuar kete..
dia cepat jer tuju kat tempat driver..
abis semua dia mainnya..
stereng.. lampu.. wyper..


pastu bila dipanggil..
menyengehhh jer keje nyerrrr...
suka jelir lidah..
suka isap jari..
suka men ailio...

tapi lom pandai cakap lagi..
cuma penah dengar dia sebut ayah jer..
tu pun secara x sengaja..
memang jenis lambat cakap kot..


senyuman dia buat org x tido malam..
keramahan dia buat semua org geram..
kecomelan dia buat org terbayang2..

sangat manja dengan ayah..
sangat manja dengan ibu..
sangat manja dengan kakak juga..
adik faris kesayangan kami semua...

You Might Also Like

0 komen