Anak-anak,

Apa Yang Terjadi Bila Driver Tak Ade di Kereta

April 14, 2014 Ibu Dilah 0 Comments

Assalamualaikum

Amboi. .. tajuk bukan main lagi kan..
Macam saspen jer kan..
Hahaha.. Saje bagi gempak sikit...
Padahal tak tau nak letak tajuk apa..
Kihkihkih

Ok.. nak tau x apa yg akan terjadi bila driver tak De? 
Keadaan ni mmg slalu sgt terjadi..
Bila driver keluar kete jer, tmpt driver mesti cepat2 perlu diganti. .
Mesti ada co-pilot pengganti. .

Tapi apa yg akan terjadi sekiranya co-pilot tersebut tidak bertauliah? ??
Di sini la saspen nya bila mana pengganti pilot tak diiktiraf. .
Tak mo citer panjang korang tgk jer la apa yg terjadi di bawah ni...
Jeng. .jeng...jeng. ..
Saspen bebbbb. ..Saspen. .


Tu diaaa. . Co pilot yg tak diiktiraf tgh beraksi. ..
Ko mampu driver dgn duduk atas gear???
Hahaha.
Atas gear pun boleh jadi tempat duduk tau...
Mana ada org berani duk atas gear??
Tapi faris zakwan????
Semuanya boleh....
Dah duduk atas gear pastu main2 radio...
Dapat lagu rancak sikit siap joget2 atas tu..
Haha... anak..anak... mcm2 kamu ye..

Ehhh.. tu baru duduk kat atas gear...
Kadang2 dia duduk kat celah2 antara gear dgn tmpt radio tu.. 
Ala tempat letak air tu.. muat tu dia duk kat celah2 tu..
Ada skali tu sampai kereta bergerak..
Sebab dia tertolak  gear tu masuk 'D'..
Kete auto kan.. mmg terus bergerak la..
Nasib baik dilah perasan tau..
Kalau tak mmg terlanggar la pape kat depan tu..
Berderau terus bila rasa kete bergerak tau...
Memang bahaya betul..
Lepas dari tu setiap kali adik nak duduk kat celah2 tu je ibu dilah terus hilang ngan kaki..
Memang dia marah2 la.. tapi mmg tak kan bagi lagi dia duk situ..


Selain dari tu tak De la kejadian yg tak elok berlaku..
Tp budak berdua ni mmg pantang kalo ayah wan kuar kete..
Mmg cepat jer diorang amik tempat ayah wan..
Kadang2 sampai berebut2 dan nanges2. .
Kalo time baik sikit boleh la duduk sama2..



Hurmm... anak2 korang ada tak mcm faris ngan imani ni??

You Might Also Like

0 comments: