Aktiviti bersama family,

Ragam Anak-anak

June 16, 2014 Ibu Dilah 2 Comments

Assalamualaikum


Mari kita layan gambar budak comel ni..
Dah besar anak bujang ibu ni..
Dah xnak duduk ngan ibu dekat seat depan..
Skrg ni adik faris suka duduk kat seat belakang ngan kakak..
Tp bukan duduk la..
Lebih kpd berkira beno nya..
Sbb kalo berkira baru nampak jalan..


Ntah apa mimpi time blk kg aritu asyik nak pakai spec hitam jer...
Kakak nak bukak spec tu dia marah..
Haha... Sungguh dia marah tau..


Rasa mcm nak terjatuh jer spec tu..
Duk tahan ngan hidung tu..
Tp dia rileks jer.. xde pun nak betul kan ke hape. .. 
Mana org x geram tgk dia..
Hahaha..


Bila dah penat berdiri kat situ..
Dia berpindah berdiri kat tgh2 antara seat ibu dan ayah..
Tempat ni mmg tempat fav anak2..
Mula la berebut2 nanti..


Kusyuk adik tgk depan..
Sebenarnya dia tgh usha2 mana lori..
Sampai terlopong mulut tu..
Haipppp. . Tutup sikit mulut tu adik..
Hahaha..
Kan dia tgh belajar ckp skrg ni..
Pantang nampak lori baru mulut dia menyebut lori..
Kalo x di am melopong jer dia. Haha


Time adik tgh Kusyuk tengok jalan..
Kakak kat belakang tu duk cuit2 dia..
Marah la cik adik tu..
Kacau betul kakak ni..
Kuat menyakat jugak kakak skrg ni tau..


Kakak pun x nak kalah. .
Dia pun nak pakai spec jugak..
Ntah zaman bila punya spec la tu..
Hehehe...



You Might Also Like

2 comments:

  1. anak2 saya pun ngah gila dok pakai spek je..even malam hari...haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama gak sis.. kadang2 malam pun diorg nak pakai jugak.. haha

      Delete