Aktiviti bersama family,

Buah Hati Dunia Akhirat

August 06, 2015 Ibu Dilah 2 Comments

Assalamualaikum

Dah lama nak amik gambar 3 beradik ni.. tapi ada jer yg taknak bagi kerjasama.. sorang gerak la.. sorang xnak pandang kamera la.. memang susah nak dapat gambar yg cantik dan elok sikit.. 



Baru2 ni dapat la amik gambar yg elok sikit.. semua pandang camera.. ibu dilah pun dah suka la.. tp bila tengok gambar, alamakkkkk... apsal ada biru2 bawah mata diorg ni??? ntah tertukar setting apa la kat kamera tu boleh jadi cam tu.. tu pun kakak imani yg perasan tau.. pastu dia cakap ada hantu... hahaha....



xpela.. lain kali kite ambil lagi gambar banyak2 yer.. nanti ibu nak frame kan gambar adik beradik..
sayang anak2 ibu sgt2..


You Might Also Like

2 comments:

  1. Replies
    1. tula.. adik ni suka bulatkan mata dia.. sama mcm kakak dia time kecik2 dulu tau..

      Delete