Faris Zakwan,

WW51 :: Abang tido atas adik!!

April 27, 2016 Ibu Dilah 0 Comments

Assalamualaikum

Kejadian malam tadi.. dilah baru lepas bf baby.. baby dah tido dilah pun pusing badan dan bangun.. sebelum tu bila dilah nak bangun jer baby merengek sbb dia belum betul2 lena.. tapi kali ni dah lena betul baru dilah pusing..

Elok dilah pusing dan bangun, toleh tengok baby jap nak tgk dia terjaga lagi ke tak.. sekali toleh tengok ada kepala abg faris atas dada baby.. hahaha... boleh pulak si abg landing kepala atas badan adik ye.. yg adik pun tak sedar... faris memang dah tido dulu dari adik masa tu... 






Macam-macam gaya anak2 ni tido kannnn..
^__^


You Might Also Like

0 comments: