Happy Birthday Kakak Imani

November 01, 2016



Assalamualaikum


Alhamdulillah.. hari ni 1 November  2016 genap la usia kakak Imani 6 tahun.. bersamaan anniversary ke 6 ibu bergelar seorg ibu.. yela, anak pertama sangat bermakna sekali sbb lahirnya dia jugak la kita mendapat title seorang ibu kan.. betul tak??

Sekejap jer anak dara ibu ni dah besar.. tahun depan dah nak masuk darjah satu.. cepatnya masa berjalan.. tahu2 nanti kakak dah habis sekolah pulak.. masuk U pulak.. then dah kerja.. then kawennnn.. Ya Allah... kenapa jauh sangat ibu pikir ni?? Yela.. bila kakak dah kawen nanti kakak dah tinggalkan ibu..
^__^


Sekarang ni...
Kakak la kawan baik ibu..
Kawan gaduh ibu..
Teman ibu bila kat dapur nak masak2..
Teman ibu buat keje rumah..
Teman ibu jemur baju..
Teman ibu lipat baju..
Teman ibu kemas rumah..
Teman ibu jaga adik2..
Teman ibu cerita dan shopping barang2 perempuan..
Ibu sayang kakak..

Walaupun kakak kuat sentap..
Kakak kuat membebel..
Kakak kuat bercerita..
Kakak kuat merajuk..
Kakak selalu buat ibu jadi hijau...
Tapi ibu tetap sayang kakak..


Semoga kakak menjadi anak yg solehah...
Semoga hidup kakak sentiasa berada dalam keberkatan dan keredhaan dari Nya..
Semoga kakak berjaya di dunia dan di akhirat..
Semoga kakak taat perintah Tuhan dan ditetapkan iman..
Semoga kakak menjadi anak yg baik dan mendengar kata..

Doa ibu semua yg baik-baik sahaja untuk kakak..
Selamat hari lahir yg ke 6 tahun sayang...
Nur Diyana Imani binti Md Aswan

Ibu, ayah, faris dan fattah anas sayang sangat kat kakak tau..
nanti kita celebrate besday kakak ye...


You Might Also Like

1 komen

  1. happy birthday si cantik

    dah besar boleh jadi peneman ibu. :)

    ReplyDelete