#31dayschallengebyjdtblogger,

31 Days Challenge by JDT Blogger - Day 10

January 14, 2017 Ibu Dilah 4 Comments


Assalamualaikum

Single @ berkahwin?

Ohhhh... tajuk ni memang senang nak jawab.. kalau Dilah tak bagitau pun korang mesti dah tau kannnn... tak yah teka-teka ponnnn.. hehe


Alhamdulillah.. dah 7 tahun dah Dilah kawen.. kami nikah dan bersanding hari yg sama iaitu pada 5 Disember 2009. Majlis sebelah Dilah kat Melaka dan belah Ayah Wan kat Sedenak buat pada 26 Disember.

Setelah 7 tahun berkawen, kitorg telah mempunyai 3 org cahaya mata.. yg sulong perempuan, Nur Diyana Imani, tahun ni masuk 7 tahun.  Kedua, Faris Zakwan masuk 5 thn dan yg kecik sekali Fattah Anas dah nak masuk 2 thn bulan April ni.. setakat ni cukup la dulu 3 org anak ni.. ni pun dah cukup huru-hara rumah kitorg.. hahaha... tapi kalau ada rezeki lagi yg last dilah harap last pregnant umur 35 thn.. tak nak la pregnant lewat2 sangat..

hurmmm... tu jer la.. x tau nak bebel apa lagi...
Doakan kitorg semoga ikatan perkahwinan ni kekal hingga ke Jannah..
aamiin...

#31dayschallengebyjdtblogger
#jdtblogger




You Might Also Like

4 comments:

  1. wahhh.. selamat ber challenge kak :P

    ReplyDelete
  2. semoga jodoh hingga ke syurga :)

    ReplyDelete
  3. semoga bahagia selalu sis :)

    dak single jenjalan sini. hehehe :: http://edrinazulkafli.blogspot.my/2017/01/day-10-single-vs-married.html

    ReplyDelete