31 Days Challenge by JDT Blogger - Day 23

January 27, 2017


Assalamualaikum

List cerita seram kegemaran

Hurmmm.. susah jugak nak tulis cabaran untuk hari ni.. sebabnya dilah ni jarang tengok citer seram.. bukan sebab takut tapi takde masa dan takde geng nak tengok.. ni pun dah bape lama tak tgk tv dah.. busy sungguh buat keje umah.. takde masa nak tengok tv da...


Tapiii.. .dulu dilah penah tengok 1 citer seram ni.. citer JUON... cerita budak yg jadi hantu tu merangkak tu.. boleh tahan la takut dan suspen citer ni.. haha... lepas2 ada ada jugak tengok2 citer hantu tapi tak ingat tajuk.. haha...

Ok tu jela yg mampu ditulis.. sebab memang tu jer tajuk citer hantu yg dilah ingat.. haha

Selamat bercuti untuk semua... 

#31dayschallengebyjdtblogger
#jdtblogger



You Might Also Like

2 komen

  1. Ana suka tgk cerita hantu tp bila ada part seram tue tutup muka pakai tangan. Tgk celah2 jari jer. Haha

    ReplyDelete
  2. hehe , ju on tak pernah tengok wayang , tengok dalam tv je , tapi memang serma lah . hehe . tak leh lupa !
    -->> http://kaknajourney.blogspot.my/2017/01/day-23-31-days-challenge-by-jdt-blogger.html

    ReplyDelete