Anak-anak,

Daftar Haji Anak-anak

January 04, 2017 Ibu Dilah 1 Comments


Assalamualaikum

Hari Isnin lepas Dilah pergi Tabung Haji untuk masukkan duit raya anak-anak.. hahaha.. dah setahun peram duit budak-budak tu dgn harapan beranak pinak la duit tu.. tapi harapan hanya tinggal harapan jer.. tak de pun duit tu membiak jadi banyak.. hahaha nasib tak peram sampai raya tahun ni kannn.. kehkehhhkehhh...

Memandangkan duit simpanan diorg tu pun dah melebihi RM1300, so Dilah pun terus la daftar kan haji untuk anak-anak ni.. mana la tau kan, kalau ada rezeki dapat lah anak-anak pergi haji masa usia muda lagi.. hihi...
 

Tapi nak tau tahun bila diorg dijangka dapat pergi haji?? Tahun 2113 kooo... hampir 100 tahun tu... ntah hidup lagi ke tak time tu kannn... maklum ler 100 tahun lagi.. kalau hidup pun ntah sihat lagi ke tak.. mesti dah bercucu cicit time tu.. hahaha... Dilah ni pun dapat pegi tahun 2060.. 43 thn lagi tu.. lama betul....

Takpe la.. ni cuma anggaran jer... InsyaAllah ada rezeki dapat la pegi awal nanti kannn.. yg penting dah daftar untuk anak-anak... kita doa lah moga2 dapat kita pergi lebih awal lagi ke sana kannn...

Korang dah daftar haji untuk anak-anak lom? Kalau belum, baik pegi daftar cepat-cepat ye...

You Might Also Like

1 comment:

  1. uiiii..lamanya...96 tahun lagi..uiii...lama sungguh. baik register cepat2 kan, takut register lambat, silap-silap 150 tahun lagi. ish.

    www.ceritaejoy.com

    ReplyDelete