Selamat Hari Lahir Abah

January 17, 2017


Assalamualaikum

Hari ni 17 Januari 2017, genap la usia abah Dilah 67 tahun.. Senang nak ingat berapa umur abah ni sebab abah lahir tahun 1950. so kalau 2017 dah 67 tahun...

Dengan abah ni Dilah tak banyak cerita sangat sbb Dilah tak berapa rapat ngan abah.. sebab apa ya?? susah nak cakap... abah ni tak banyak cakap.. tapi sekali dia cakap.. hmmm.. paham2 jer la.. 

Time kecik2 dulu Dilah ni nakal sikit.. kalau mak marah ke bising kite wat tak kisah jer.. tp sekali abah dah cakap walaupun belum marah lagi terus Dilah boleh ikut... kadang2 pelik kannn tengok power yg ada pada bapa2 kita ni... emak yg banyak cakap, banyak marah, selalu bising kita tak takut pon... tp abah yg relax2, x banyak cakap tu yg wat kita takut dan cepat bertindak... 

Macam tu jugak ngan anak2 Dilah kot... Ibu ni cakap dah berbuih dah anak2 tak heran pun.. tp baru cakap nanti ibu cakap ngan ayah, ehhh... terus diorg gerakkkk.. geramm betul kannn... hehehe... mcm tu la jugak yg mak Dilah rasa dulu kannn... cian makkkk.. hahaha.. dah jadi mak org baru la kita paham kannn...

Okla... buat Abah Lias bin Mahmad,

SELAMAT HARI LAHIR ABAH
Semoga Abah panjang umur, dimurahkan rezeki yg melimpah ruah, diberi kesihatan yg baik..
Love u abah....


You Might Also Like

2 komen

  1. semoga abah dipanjang umur, dimurahi rezeki, dikurniakan kesihatan serta dipermudahkan segala urusan

    ReplyDelete
  2. selamat hr lahir pak cik..hihi
    semoga di beri kesihatan yg baik & dimurahkan rezeki

    ReplyDelete