#31dayschallengebyjdtblogger,

31 Days Challenge by JDT Blogger - Day 28

February 02, 2017 Ibu Dilah 0 Comments


Assalamualaikum



Fuhhh.. pening jugak nak siapkan entry ni.. benda simple jer pon.. tapiiiii.. pikir sape yg nak amik kan gambar mak ni hahhh... kalau kat opis member yg selalu makan sama2 bukan jenis berselfie dan suka bergambar.. so kita pun segan nak minta dia amik kan gambar.. dan dilah sendiri pun sebenarnya jenis segan nak bergambar full mcm ni hahh.. hahaha....

Sudahnya.. arini minta khidmat dari anak dara kecik tu la.. nasib baik dia memahami.. dapat la amik gambar sekeping.. haha.. dilah suka amik gambar, tapi gambar sendiri jarang la nak amik.. so, kira okla gambar yg kakak ambik ni.. nasib tak goyang.. haha..

OOTD hari ni pakai blouse dan palazo shj.. suka blouse tu tapi nak cari lagi tak jumpa.. beli kat pesta konvo UTM last year.. tudung arini pakai tudung bawal.. ehhh.. dah lama giler tak pakai tudung bawal tau.. ni tetiba nampak kat dalam laci mcm match je ngan baju ni.. terus iron... rasa mcm zaman belajar u pulak bila pakai tudung bawal ni.. haha.. muda 10thn gitewww... opsss... hahaha...

#31dayschallengebyjdtblogger
#jdtblogger


#31dayschallengebyjdtblogger
#jdtblogger

You Might Also Like

0 comments: