Nutrilite Chewable Natural C :: Suplemen Terbaik untuk Kanak-kanak

May 17, 2017



Assalamualaikum

Dilah nak tanya la.. anak-anak korang ada makan supliment tambahan tak? Iye la.. anak-anak kecik ni kan mudah sangat terkena jangkitan penyakit seperti selsema, batuk dan demam.. Ni penyakit yg paling basic la yg anak-anak mudah berjangkit lagi-lagi kalau duduk taska atau rumah babysitter kan.. bila ada sorang anak di taska yg selsema atau demam, kena la kita bersiap sedia.. ada jer yg akan berjangkit nanti kan…

Sebagai langkah pencegahan awal sebelum anak-anak ni berjangkit, Dilah memberikan anak-anak Dilah makan supliment tambahan tau. Supliment ni dapat membantu meningkatkan antibodi anak-anak. Jadi bila ada orang disekeliling mereka yg demam or selsema, anak-anak kita tidak akan mudah berjangkit kerana dalam badan mereka dah ada protection dari pengambilan supliment tadi.


Nak tahu supliment apa yg Dilah berikan pada anak-anak Dilah?? Dilah berikan anak-anak Dilah makan Nutrilite Chewable Natural C. Anak-anak sangat suka makan supliment ni sebabnya sangat sedap dan yg tersangat penting ianya diperbuat dari bahan organik dan tanpa bahan pengawet dan bahan pewarna tiruan. Jadi, ianya sangat selamat untuk anak-anak kita.


3 Sebab kenapa makanan tambahan (supliment) penting untuk anak-anak

1. Untuk menguatkan antibodi dalam badan anak.
2. Untuk melengkapkan keperluan nutrisi dalam badan anak-anak
3. Sebagai langkah pencegahan awal daripada dijangkiti pelbagai penyakit.


Ciri-ciri Nutrilite Chewable Natural C

 - Satu tablet kunyah memberikan 30mg vitamin C semula jadi, yang datang dari Pekatan Ceri Aserola NUTRILITE yang eksklusif.
- Tablet kunyah berperisa punhc buah-buahan semula jadi yang enak.
- Dihasilkan daripada Sorbitol, pekatan aserola, fruktosa, dekstrosa, mikrokristalin selulosa, silikon dioksida, asid sitrik, maltodekstrin, magnesium stearat, perisa punch buah-buahan semula jadi.
- Tiada pewarna tambahan, perisa atau pengawet yang ditambah.

Kelebihan mengambil Nutrilite Chewable Natural C

1. Vitamin C menyumbang kepada pembentukan tulang, gusi dan gigi yang kuat; dan bertindak sebagai antioksidan untuk melindungi tubuh daripada kesan-kesan radikal bebas.

2. Tablet kunyah diserap lebih cepat ke dalam tubuh dan kanak-kanak pasti suka mengambilnya setiap hari.

3. Sangat selamat untuk anak-anak kerana dihasilkan daripada bahan semulajadi, tiada bahan pengawet, tiada tambahan perisa dan pewarna tiruan. 


Kelebihan produk suplemen Nutrilite

- NUTRILITE bersumberkan pekatan tumbuhan semula jadi dan organik, kebanyakannya ditanam di ladang-ladang kami yang disahkan organik*, dan vitamin serta mineral yang sangat tulen dari serata dunia bagi memenuhi standard kualiti kami yang ketat.

- Semua bahan yang digunakan dalam produk NUTRILITE diselidik secara meluas oleh saintis Nutrilite sendiri, diuji dan dirumus untuk memberikan produk yang memenuhi keperluan pemakanan untuk anda yang dalam perjalanan menuju kesihatan optimum.


Setelah mengamalkan pengambilan Nutrilite Chewable Natural C secara konsisten, anak-anak Dilah tidak mudah terkena selsema lagi. Tapi dah nama pun duduk taska kan, so kadang-kadang tu memang tak dapat nak elak juga terkena selsema tu berjangkit dari kawan-kawan yg lain. Jadi bila nampak tanda-tanda anak nak mula selsema, Dilah bagi lebih 1 tablet. Dan hari berikut nya anak-anak pun dah baik, alhamdulillah.. semuanya dengan izin Allah tapi kita pun kena la konsisten bagi anak makan, baru la kita nampak perubahannya..

Kalau ada yg berminat nak bagi supliment ni  untuk anak-anak juga, boleh dapatkan daripada Dilah ya..

 Whatsapp 012-7275531 (Dilah)



You Might Also Like

2 komen