Minyak Bebe Anugerah,

Wang Tunai RM 10,000 Mungkin Menjadi Milik Bayi Comel Anda!

June 01, 2017 Ibu Dilah 6 Comments



Assalamualaikum

Apa perkara yg korang paling risaukan bila ada anak kecik? Macam Dilah ni risau sangat bila anak kembung perut. Tau je la kan, kalau dah kembung perut ni anak mula la meragam.. Menangis tak berhenti-henti.. Semuanya serba tak kena.. bagi susu pun taknak, bila check ada membuang ke tak, takde pulak.. lastly baru perasan yg anak kembung perut.. tu yg dia tak selesa dan meragam sebab sakit kan…

Minyak BeBe Anugerah Khusus Untuk Si Manja

Apabila keselesaan si manja menjadi tumpuan segala-segalanya, tiada yang lebih istimewa dari Minyak Bebe Anugerah. Minyak BeBe Anugerah memiliki kelebihan luar biasa. Dirumus khas dari ramuan tradisional seperti serai, pudina, lengkuas dan limau purut yang dipercayai mempunyai manfaat yang tidak ternilai. Kepercayaan kepada khasiatnya menyebabkan ramai ibu ayah menjadikan Minyak Bebe Anugerah sebagai amalan seharian si manja. Tiada apa yang lebih penting selain melihat si manja di dalam keadaan selesa dan ceria.
 

Minyak Bebe Anugerah membantu menjaga kelembapan kulit si manja. Si manja akan lebih cenderung ‘menjelajah’ dan lebih aktif sekiranya tiada halangan. Bayangkan kalau kulit si manja kering dan mengelupas, tentu tidak selesa bila hendak merangkak atau pun membuat aktiviti lain kan? Sentuhan Minyak BeBe Anugerah ibarat kehangatan pelukan ibu dan mendukung keselesaan bayi dari luar. Keharuman Minyak Bebe Anugerah juga dianggap seperti aromaterapi bukan hanya pada si manja tetapi juga pada orang kesayangan si manja yang tidak habis-habis mencium si manja!

Minyak Bebe Anugerah ini juga secara tidak langsung akan mengeratkan lagi kasih sayang ibu bapa dan si manja. Apa tidaknya, luangkan masa dengan si manja dengan mengusap Minyak Bebe Anugerah di bahagian dada, perut, pinggang dan tapak kaki bayi, terutamanya selepas mandi dan sebelum tidur. Amalkan untuk merasai sendiri kesannya. Gabungan herba tradisional terbaik yang dirumus khas untuk si comel ini pasti membuatkan si manja senyum dan suka bergurau!


MODAL RM15 DAN MENANG RM10,000 DALAM PERADUAN GUGU GAGA BEBE ANUGERAH!

Peraduan Gugu Gaga Bebe Anugerah sudah menjadi tular di kalangan ibu bapa di Malaysia. Topik hangat yang diperkatakan sekarang!  Senang sangat nak menang! Dengan hanya pembelian setiap botol Minyak BeBe Anugerah, anak anda layak untuk memenangi hadiau utama iaitu wang tunai RM10,000! Pemenang utama bukan hanya mendapat RM10,000, malah dapat masuk iklan TV Anugerah dan gambar si manja akan dipaparkan secara eksklusif di botol Minyak BeBe Anugerah.
 


Bayangkan jika pemenangnya ialah anak anda. Tidak mustahil impian boleh jadi kenyataan. Cepat! Dapatkan borang dengan setiap pembelian Minyak Bebe Anugerah atau muat turun di laman sesawang Anugerah, www.anugerahwellness.com


Syarat Peraduan Gugu Bebe Anugerah 2017

1) Terbuka kepada semua warganegara Malaysia
2) Peraduan bermula dari 27 Februari - 31 Ogos 2017
3) Penyertaan terbahagi kepada 3 kategori;
>> Kategori A : bayi berusia 1-12 bulan
>>  Kategori B : bayi berusia 13- 24 bulan
>>  Kategori C : bayi berusia 25-36 bulan

Borang penyertaan boleh didapati pada botol Minyak Bebe Anugerah, para pengedar dan stokis serta laman web www.anugerahwellness.com

Syarat penyertaan pun sungguh mudah. Hanya kepilkan borang penyertaan lengkap, label Minyak Bebe Anugerah dan resit pembelian! Dan sudah tentu gambar si manja yang comel! Anak yang berumur 1 bulan hingga 5 tahun layak menyertai Peraduan Gugu Gaga Bebe Anugerah ini!


video


Bermodalkan RM15 boleh menang RM10,000! Rugi besarlah kalau peluang emas ini diabaikan.

Hubungi 019 - 222 7006 atau layari www.anugerahwellness.com

Minyak Bebe Anugerah.. tiada kompromi dalam jaminan yang terbaik untuk bayi anda.


You Might Also Like

6 comments:

  1. Best juga ni kalau join,,kot rezeki menang 10k

    ReplyDelete
    Replies
    1. join la mar.. mana tau ada rezeki kan menang 10k..

      Delete
  2. menarik ni dilah..mana tau rezeki duit raya hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. join la kak hernee.. glamer la ilhams nanti jadi model.. hehe

      Delete
  3. wahhh... kalau menang.. menang besar ni...

    psssttt... terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #30.

    Blog ini tersenarai di http://www.mialiana.com/2017/05/senarai-url-blog-30.html

    Keputusan pemenang akan diumumkan pada hari ini. Gud luck.

    - Mia Liana

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang menang besar kak mia.. hehe

      Delete