Merdeka!! Merdeka!! Blogger Contest by Lazada

August 28, 2017


Assalamualaikum

3 hari sahaja lagi kita akan menyambut Hari Kemerdekaan yg ke 60. Teringat masa zaman Dilah sekolah dulu, bila tiba hari kemerdekaan, sambutan yg diadakan memang meriah sangat. Dilah sendiri ada beberapa kali terlibat dalam perbarisan kawad kaki sempena hari Merdeka peringkat negeri Melaka.. masa tu memang bersemangat sangat tau... hehe

Ok, sempena Merdeka ni, Lazada Malaysia turut memeriahkan sambutan merdeka juga melalui MERDEKA ! MERDEKA SALE! yang berlangsung mulai 25 sehingga 31 Ogos 2017. Terdapat diskaun sehingga 80% menanti korang tau... Best kannnn...

Bersempena itu juga sekali lagi menganjurkan blogger contest untuk semua blogger. So korang yg belum join tu cepat2 join ya...

http://www.lazada.com.my/merdeka-sale/

What do you love about being Malaysian?
Sebagai seorang rakyat Malaysia, Dilah sangat berbangga kerana rakyat Malaysia terdiri dari berbilang kaum dan agama namun masih boleh hidup dalam suasana yang aman dan harmoni. Contohnya dari segi makanan, bukan sahaja orang melayu yang makan nasi lemak tapi kaum Cina dan India juga suka makan nasi lemak, roti canai dan pelbagai jenis makanan lagi.. Itu tandanya, semua kaum boleh menerima dan menghormati agama dan adat antara satu sama lain. Kan harmoni hidup macam tu kannnn...

Choose your favorite local brand


Select two products from the Malaysian brand(s) that you love.

 http://www.lazada.com.my/jelitasara-printed-instant-shawl-aquamarine-green-grey-69016264.html?spm=a2o4k.brand-55792.0.0.swtipA&ff=1&sc=MfDZ&rb=55792
Jelitasara Printed Instant Shawl ni memang Dilah minat sangat. dulu mula2 tak reti nak pakai tudung instant tapi bila sekali dah pakai lagi senang rupanya.. hahaha.. corak printed shawl dari Jelitasara ni pun cantik-cantik tau. tu yg Dilah berkenan...

http://www.lazada.com.my/carlo-rino-333020-072-08-round-toe-flats-black-19498544.html?spm=a2o4k.category-090101010000.0.0.smEggd&ff=1&sc=MRrJ&rb=51482

Lagi satu Dilah nak kasut ni dari Carlo Rino. Nampak cute pulak design ni.. Dilah memang tengah cari kasut bertutup untuk pakai pegi kerja. kasut lama dah koyak tapi tak beli-beli lagi.. haha..

Tak tahu hadiah untuk blogger contest kali ni?? Hadiah nya sangat menarik tau.. so korang jangan ketinggalan untuk turut serta dalam blogger contest kali ni.. mana tau ada rezeki kan...
Merdeka Blogger Contest Prizes

  • 1ST PRIZE  -  1 X RM 600 LAZADA Shopping Voucher
  • 2ND PRIZE -  2X RM 300 LAZADA Shopping Voucher
  • 3RD PRIZE -  3X RM 200 LAZADA Shopping Voucher

Contest tamat 31 Ogos 2017



You Might Also Like

7 komen