WW83 :: Bayar Fidyah

April 04, 2018


WW83 :: Bayar Fidyah | Assalamualaikum.. arini Dilah baru berkesempatan nak bayar Fidyah.. Dilah kan tengah tunggu hari ni.. memang tak larat dah nak ganti puasa yg tertinggal 6 hari tahun lepas.. Sempat ganti sehari jer hari tu.. Ni dah bayar fidyah ni lega dah.. Bulan ramadhan nanti tak tau la terpaksa tinggal puasa bape hari sebab dalam pantang..




You Might Also Like

3 komen

  1. Alhamdulillah.. mcm mana nak kira? sy tidak ingat pula huhu

    ReplyDelete
  2. Saya tak bayar lagi... huhu.. nasib tahun ni dah bersalin awal.. 33 weeks 6 days dah bersalin. ALLAH maha kuasa. In Syaa Allah boleh berpuasa tahun ni.

    http://www.byshaz.blogspot.my

    ReplyDelete
  3. Alhamdulilah ..Moga semuanya dipermudahkan Dilah...

    ReplyDelete