WW84 :: Faiz Mikail @ 2 Months Old


WW84 :: Faiz Mikail @ 2 Months Old | Assalamualaikum.. Minggu kedua Faiz Mikail di rumah pengasuh.. rindu budak kecik bambam ni... malam tadi baby Faiz Mikail tak tido sangat.. tapi dia tak nangis pun.. dia menguit2 sendiri.. Dilah pun tak sedar dia tak tido sebab dia tak nangis.. haha.. Alhamdulillah.. Faiz Mikail mudah dijaga.. tak banyak ragam..


Berat dah 5.1kg masa check up 2 bulan Isnin minggu lepas.


Suka berkerut macam Ayah Wan.. haha..

Peha drumstick.. haaha

WW84 :: Faiz Mikail @ 2 Months Old WW84 :: Faiz Mikail @ 2 Months Old Reviewed by Dilah on July 04, 2018 Rating: 5

3 comments:

  1. peha dia tuhh buat goreng sedapp tuu.hahahhaa...

    ReplyDelete
  2. rasa nak gomol² je datang hari tu..tapi disebabkan dok risau nanti kena jangkit batuk..so...auntie tengok dari jauh je..hahaha

    ReplyDelete
  3. Tengok anak orang sekejap aje membesar tapi kalau beranak sendiri, lamanyaa nak membesar ...hahahaha

    ReplyDelete

Powered by Blogger.