Faiz Mikail dah 5 bulan!!

September 26, 2018


Faiz Mikail dah 5 bulan | Assalamualaikum.. Alhamdulillah.. hari sabtu lepas, 22 Sept genap lah baby Faiz Mikail 5 bulan.. Ya Allah.. cepatnya anak ibu ni dah 5 bulan.. sekarang ni dah laju jer meniarap.. pastu kaki dah menolak-nolak.. tak boleh la letak tepi-tepi katil tu, takut tergolek pulak nanti..

Selain tu sekarang ni baby Faiz Mikail suka sangat hisap jari dan main ailio... memang menjejes-jejes jela ailio dia tu.. patut pun rambut ibu makin banyak gugur.. haha.. pastu bila tersengih-sengih ailio menjejes-jejes lagi.. suka usik kakak Diyana dgn bagi ailio baby kat dia.. haha..


Kalau dah tersenyum-senyum macam ni memang cair ibu tau.. masuk 4 bulan aritu sampai skrg ni dah pandai ngempeng pulak.. sblm ni xde pun nak ngempeng malam.. sudahnya ibu susah nak buat keje, nak basuh botol2 kemas baju jemur baju sebab dak kecik ni asyik nak ngempeng jer.. huhu..

okla.. semoga anak ibu terus membesar dengan sihat dan kuat..

You Might Also Like

6 komen

  1. Alhamdulillah....
    Semoga menjadi anak yg soleh didunia dan akhirat ya amin...

    ReplyDelete
  2. Cepatnyaa masa berlalu, sekejap dah 5 bulan yaa...

    ReplyDelete
  3. wahhhhhh hebattt faiz mikail baru berappaa bulaannn dah travel sampai ke gambang tempoh hari.hehehhhee..

    ReplyDelete