WW95 :: Rezeki Ramadhan


WW95 :: Rezeki Ramadhan | Assalamualaikum.. Alhamdulillah, setiap kali bulan Ramadhan, company tempat Dilah kerja ni akan bagi sekotak air kotak kepada semua pekerja yg beragama Islam setiap hari. 


Actually company memang ada bagi subsidi makanan seperti nasi putih, lauk sayur dan juga buah setiap hari bekerja. Tapi bila bula Ramadhan kan pekerja yg beragama Islam tak makan, so digantikan la dengan air kotak.. okla kan.. walaupun sepanjang dah 17 hari puasa ni kerap dapat air kotak soya jer.. tapi dah rezeki kan.. tiap2 hari bawak balik terus masuk peti sejuk.. sedap la anak2 tu minum sejuk2.. dah tak payah beli or buat air manis yg lain utk berbuka.. hehe
WW95 :: Rezeki Ramadhan WW95 :: Rezeki Ramadhan Reviewed by Dilah on May 22, 2019 Rating: 5

3 comments:

  1. alhamdulillah murah rezeki ya... tempat keje lama pun selalu ada dpt mknn, tapi sayang. dah berenti pulak.. hihi

    ReplyDelete
  2. sekotak besar ke kak? wowwww

    kalo tempat keje adik saya, diorang dapat air tin setiap hari...alhamdulillah, rezeki kan..kumpul 30 hari bole buat jamu tetamu di hari raya..ahhahaha

    ReplyDelete

Powered by Blogger.