WW99 :: Koleksi Kereta Ferrari


WW99 :: Koleksi Kereta Ferrari | Dulu masa belum kawen, Dilah pernah kumpul kereta Ferrari ni sampai berbelas biji.. Bila isi petrol, mesti beli sekali sbb ada promosi harga murah kan.. Tapi bila dah kawen, habis semua koleksi kereta ni hilang dan rosak ntah ke mana bila bagi anak-anak main.. haha.. anak punya pasal, barang yang kita sayang pun sanggup bagi kan.. sudahnya hilang dan rosak..



Tadi masa isi petro kat Shell nampak ada promosi ni.. terus rasa nak beli lagi.. walaupun dalam purse duit cukup-cukup jer.. haha.. tapi tak nak bagi anak main.. Dah kawen ni cukupla beli sebiji je.. membazir beli banyak2.. nak letak kat opis jer.. haha..

Post a Comment

9 Comments

  1. Kita dah ada 2 dah hehehehe..
    Tunggu nak beli minggu yang baru pulak heheheh...geram LORI tu haaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahh.. dah ada 2 biji.. kat shell tadi tinggal 1 design tu je sis.. tengok jugak lori tu.. rm99 ko.. pejam mata je la amik kete je.. haha

      Delete
  2. Siram selalu pasti dia membesar 😁😁 plan nak beli sbijik juga, sama2 kita pelihara ek sis

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum dilah..tu la dilah mama mmg seronok kalau dpt kumpul kereta ferrari ni tapi skg kat shell ni satu pun belum dapat kumpul lg sbb anak2 semuanya isi minyak kat petronas jer...kita tak bawa kereta tu yg x dpt isi jadi pasni nak suruh isi anak2 isi minyak kat shell la pulak...nak simpan koleksi kereta ferarri ni pulak..

    ReplyDelete
  4. amboiii masing2 yeee mengompolll..nak tunggu bulan ogos nanti

    ReplyDelete
  5. kite pun ada tgk kat shell ituhari..tp kalau nk beli tak boleh beli 1..mak anak 3 kena beli 3..kempis plak purse.. terus x jadi beli..haha

    ReplyDelete