WW107 :: Dodol Oh Dodol


WW107 :: Dodol Oh Dodol | Assalamualaikum.. Ada peminat dodol kat sini?? Dilah suka makan dodol tapi Dilah jarang makan dodol sebab cerewet nak pilih yang betul-betul kena dengan tekak jer boleh makan.. haha..


So malam tadi Dilah buat  dodol guna periuk Noxxa..  Sedap dapat makan panas-panas dan lembut jer.. tak melekat di jari.. Nanti Dilah share resepinya ya..


Oh..  sekarang ni ada promosi Periuk Noxxa.. boleh bayar secara ansuran.. 1st payment terus dapat periuk.. kalau berminat boleh whatsapp Dilah ok...
WW107 :: Dodol Oh Dodol WW107 :: Dodol Oh Dodol Reviewed by Dilah on October 02, 2019 Rating: 5

12 comments:

  1. dah lama tak makan dodol. sedap betul



    .
    .
    .
    jom visit blog.
    https://helenarosez.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ain makan dodol ikut mood haha. kalau rasa nak makan, bru makan. Senangnya buat dkt rumah sndiri je skrg. takyah pedih2 mata kacau dodol luar rumah hehe. teringat pulak kenangan kacau dodol ramai2 dengan family.

    ReplyDelete
  3. Senangnyaaa masak dodol dengan Noxxa..nanti laaa nak cuba raya tahun depan hehehehe

    ReplyDelete
  4. perghhh canggihnya noxxa ni boleh buat dodol!

    ReplyDelete
  5. ain pernah tengok orang demo buatdodol pakai noxxa.kerlasss mak2 sekarangg..

    ReplyDelete
  6. ntah bila ammi nak buat dodol...anak bujang no. 2 tu cukup suka ngan dodol & wajik

    ReplyDelete
  7. Rajin nya dila masak. Minat makan. Hehe.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.