WW121 :: Zinger Stacker Combo KFC - Ceritera Ibu

WW121 :: Zinger Stacker Combo KFC


WW121 :: Zinger Stacker Combo KFC | Assalamualaikum.. korang dah rasa Zinger burger KFC yang baru tu? Dilah baru rasa Isnin lepas.. Rasanya sedap la macam Zinger burger tu.. sama jer.. cuma beza ayam tu ada 2 lapis.. tu je..


So kalau korang jenis mulut kecik, makan yang Zinger Burger biasa pun dah ok dah.. tebal oii.. tak muat mulut nak ngangah masuk mulut.. haha..



4 comments:

  1. waalaikumussalam. belum dapat nak makan lagi ni. nak kena cari jugak lah. hehe

    ReplyDelete
  2. Waalaikummussalam belum rasa lagi yang ni tapi yang zinger 1 ayam tu je selalu rasa dah xx :) Oh yeke? Rasanya sama macam zinger yang 1 ayam tu je ye. Tapi ni nampak cam penuh and banyakkkk. 2 ayam tu wow xD kenyangggg

    ReplyDelete
  3. baru je pagi tadi ckp ngan mak...esok mcm nak g kfc la..hehehe...
    boleh la try zinger ni...

    ReplyDelete
  4. kalo macam ni, mau aku asingkan ayamnya dari roti kak..hahahah

    ReplyDelete