WW126 :: Hobi Menanam Indoor Plant sebagai Terapi - Ceritera Ibu

WW126 :: Hobi Menanam Indoor Plant sebagai Terapi


WW126 :: Hobi Menanam Indoor Plant sebagai Terapi | Assalamualaikum.. Bila tengok pokok-pokok yang dijaga hidup subur, hati rasa happy.. terapi sangat pada Dilah.. Sekarang ni pagi2 sebelum bergerak ke ofis, Dilah akan round tengok pepokok ni dulu.. Ada daun baru keluar.. rasa excited macam dapat baby baru pulak.. hahaha..





7 comments:

  1. Rajin Dilah menanam...kalau Sis jaga pokok yang sedia ada le tu, tu pun tak menjaga tetap gemok hahahaha

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah
    Hijau mata memandang.

    ReplyDelete
  3. hari tu balik kampung sebulan lebih..banyak pokok mati..sedih ya amat..nak beli lagi kumpul bebanyak lagi..terapi dah kurang sekarang ni kat rumah

    ReplyDelete
  4. watch kissasian online and english subbed. Watch the best kiss asian from the comfort of your living room. kissasian is free and legal.

    ReplyDelete
  5. sejuk mata memandang kalau ada indoor plant macam ni

    ReplyDelete
  6. best kan bila ada pokok2 depan rumah..rasa macam satu kewajipan nak jenguk diorang pagi petang...

    ReplyDelete
  7. mmg menjadi terapi kan seronok bila tgk hasil tanaman sendiri

    ReplyDelete