WW127 :: Koleksi Indoor Plant - Ceritera Ibu

WW127 :: Koleksi Indoor Plant


WW127 :: Koleksi Indoor Plant | Assalamualaikum.. Koleksi indoor plant Dilah sepanjang 7 bulan ni.. ni bukan gambar terbaru thats why pokok yang beli bulan ni tak ada lagi dalam ni.. haha.. tak kira dalam tempoh berpantang pun Dilah tetap beli pokok.. oppssss...





Yang ni dah alihkan sikit pokok2 tu.. kasi laluan pokok baru masuk.. hahaha.. ni pun banyak yg takde dalam gambar.. x muat nak amik gambo sekali.. maklum la... family semakin membesar.. hahahaha 






5 comments:

  1. mak saya pun dah terjebak dengan hobi indoor plant
    dan pokok2 comel ni. tapi letak kat luar.. terikut dgn kwn2 dia hehe..

    ReplyDelete
  2. rajinnya.. rumah akk lalang jer tumbuh dalam pasu, haha

    ReplyDelete
  3. Meriah tanamannya.
    Sejuk mata memandang.

    ReplyDelete